عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1081
نویسنده : سعید

بدون هيچ ترديدي مواد غذايي ونوع تغذيه نقش بسيار مهمي در پيشرفت يك کشتي گير دارد.بالا بودن كيفيت تمرينات سخت ومشكل تنها از طريق تغذيه مناسب ممكن است. هرچه شدت تمرينات اضافه شود به طبع نوع ومقدار ماده غذايي مورد نياز بدن تغيير مي كند.
يكي از بزرگترين مشكلات ورزشكاران جوان كه از لحاظ مادي در وضعيت مناسبي قرار ندارند نوع تغذيه است. به دليل قيمت بالاي مواد غذايي مناسب و مشكلات مالي نوع تغذيه ورزشكاران براساس

برنامه غذايي نيست بلكه براساس نياز بدن و رفع گرسنگي است.

يعني اگرشما مواد غذايي پر كالري وكم حجم مصرف نكنيد ناگزير از مواد غذايي پر حجم كه فاقد انرژي خالص است استفاده مي كنيد وطبعامشكلاتي همچون تجمع چربي هاي زايد در بدن شما و در نتيجه اضافه وزن هاي بيهوده را شاهد هستيم.
در اين مقاله سعي شده كه شما را با مواد غذايي آشنا كرده و سبب شويم تا شما با يك
برنامه غذايي مناسب اما ارزان تمرينات خود را ادامه دهيد.

برای خواندن بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید...

 


تاریخ :
بازدید : 1092
نویسنده : سعید

از همان زمانی که وارد تیم ملی شد طلا می گرفت. چند سال پشت سرهم قهرمان جهان می شد و همه را امیدوار کرده بود که در المپیک پکن، کشتی فرنگی بالاخره صاحب مدال خواهد شد، اما این اتفاق در کمال ناباوری به وقوع نپیوست و او در حسرت مدال خوش رنگ المپیک باقی ماند. شاید اگر هرکس دیگری جای «حمید سوریان» بود ناامید می شد و کشتی را رها می کرد اما او شکست پکن را فراموش کرد و به قول خودش چهار سال زجر کشید تا در لندن روی سکوی نخست قرار بگیرد و پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورد. او بدون شک یکی از موفق ترین جوان های ایرانی است؛ کسی که هنوز هم در شهرری زندگی می کند و می گوید هرچه دارد از مردم این منطقه است. حمید انگار کمی خسته است و در صحبت هایش چندبار به این نکته اشاره می کند که هنوز برای آینده ورزشی اش تصمیمی نگرفته است. با او از موفقیت و شهرت حرف زدیم.

کشتی عشق است، نه منبع درآمد

چه سالی کشتی را آغاز کردی؟

سال ۷۶ بود که به سمت کشتی آمدم و تمریناتم را در این رشته ورزشی آغاز کردم.

آن سال ها ما در کشتی فرنگی حتی یک مدال طلای جهانی هم کسب نمی کردیم و بیشتر نگاه ها روی کشتی آزاد معطوف بود، با این تفاسیر چرا کشتی فرنگی را انتخاب کردی؟

 

دلیل اصلی اش این بود که خودم کشتی فرنگی را بیشتر از کشتی آزاد دوست داشتم. از طرفی بستر فعالیت در این رشته در محله ای که زندگی می کردم (شهرری) فراهم بود و اکثر کلاس هایی که در آن منطقه بود، به کشتی فرنگی اختصاص داشت. دلیل دیگر گرایشم به این رشته هم این بود که خانواده ام همگی در رشته فرنگی فعالیت می کردند و استفاده از تجربیات افرادی مثل پدرم و برادرم که قهرمان امیدهای جهان در رشته فرنگی بودند، باعث شد این رشته را انتخاب کنم.

به برادرت که به مقام قهرمانی هم رسیده بود، از طریق کشتی پولی تزریق شده بود؟

نه، پول چندانی از طریق کشتی به ایشان نرسید.

این موضوع باعث نمی شد انگیزه ات برای ادامه کشتی کمرنگ شود؟

 

من نوجوانی بودم که با تمام وجود به کشتی عشق می ورزیدم و این رشته ورزشی را دوست داشتم. در همان سال ها شاهد این بودم که وقتی برادر بزرگترم در مسابقات امیدهای جهان تهران به مدال طلا دست یافت، مردم چقدر شاد و خوشحال بوند. وقتی خوشحالی مردم را می دیدم انگیزه ام دوچندان می شد تا بتوانم روزی دست به چنین کاری بزنم و به عنوان یک ورزشکار حرفه ای دل هموطنانم را شاد کنم. همیشه کشتی را به عنوان یک عشق دنبال کردم نه منبع درآمد.

 


سلام خوش اومدین.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی گیر و آدرس koshtigir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 86
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 105884
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com