عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 2710
نویسنده : سعید

 

با استفاده از تحقیقاتی که بنده در راستای مجموع جمعیت فعلی لکها انجام داده ام شایدمجموع جمعیتهای بدست امده نزدیکترین ودرستترین امار جمعیتی در مورد لکها باشدکه بعد از تحقیقات بسیارتوسط اینجانب گرداوری شده است.

 

مقدار درصدی جمعیت لکها در استانهای ذیل تقریبی بوده و با استناد به گفته مسئولین امر شهرداریهای مناطق یاد شده وهمچنین از طریق اطلاعات کسب شده از اصحاب رسانه  ومرکز امار ایران استخراج شده است . 

 

جمعیت کرمانشاه1905793(مرکز امار)نفر است بیش از نیمی از جمعیت استان کرمانشاه لک زبان هستند.(اصحاب رسانه -مسئولین- شهرداری)  اگر ما مقدار تقریبی معادل 55درصددر نظر بگیریم یعنی 1048186نفر لک هستند.

 

65درصداستان لرستان لک هستند(گفته مسئولین)که جمعیت ان1758226(مرکز امار)نفر است که جمعیت لکها برابر1142846نفر است.

 

جمعیت استان همدان1699588(مرکز امار)نفر است5درصد همدان لک هستند که جمعیت لکها تقریبا84949نفر لک می شود(تقریبی)

 

35درصد ایلام لک هستندو جمعیت این استان 566332 (مرکز امار)نفر است که جمعیت لکها در ان برابر198821نفر است(تقریبی :شاید یه مقدار بیشتر باشد وشاید هم کمتر) در مورد جمعیت لکهای ایلام شبهات زیادی وجود دارد زیرا اکثریت قریب به اتفاق لکهای ایلام جمعیت لکها را خیلی بیشتر از این میدانند.شاید یکی از عواملی که گفته انها را صدق میکند تبلیغات بسیار زیاد اصحاب رسانه این استان در کرد نشان دادن  ایلامیها است.هر چند این اشتباه بزرگی است که ایلامیها مرتکب ان میشوند ولی امروزه یکسری نانشان  در تبلیغاتشان است برای انها فرقی ندارد تبلیغ انها چه می خواهد باشد نان میخواهند حتی به قیمت تغییر هویت یک قوم یا تغییر یک تاریخ 

 

جمعیت لکهای این چهار استان تقریبا 2474802نفر میباشد اگر این جمعیت را به جمعیت ۱۶۱۰۰۰نفری داغستان روسیه وهمچنین جمعیت 106206نفری شهرستان رودبار اضافه کنیم باید جمعیت لکها چیزی در حدود 27۴۲۰۰۸نفرباشد البته در این اوساط جمعیت لکهای عراق وجمعیت لکهای خراسان وقم و دیگر استانها محاسبه نشده است که انشالله بزودی در مورد جمعیت انها هم اطلاعاتی در دسترس قرار میگیرد.


سلام خوش اومدین.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی گیر و آدرس koshtigir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 86
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 105891
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com